Az OKMT-től elnyert támogatásokat a teljesség igénye nélkül a következő célokra használtuk fel:
- Karácsonyi ajándékcsomag 2009-ben a programban résztvevő gyermekeknek
- Játékos sportversenyek. Pattanj Pajtás vetélkedő, iskolai Kosárlabda Kupa, Mikulás Kupa Teremlabdarúgó Torna támogatása
- Iskolai rendezvényeink: Március 15-ének megünneplése, Répcementi Diákok Művészeti Seregszemléje, Egészségvédelmi Nap, Természetvédelmi Nap támogatása
- Rászoruló gyermekeink egy csoportja Kőszegen erdei iskolában vehetett részt a Stájer-házaknál
- Integrált tanórai foglalkozások anyagköltségéhez járultunk hozzá, pl.: Eltérő tantervű tanulók közös palacsintasütése, kavicsfestése, mézecskalácssütése
- Támogattuk a Gyermekjóléti Szolgálat által rászoruló gyermekeknek szervezett nyári napközis táborát
- A 2010/2010-es tanév megkezdése előtt minden a programban résztvevő gyermek átlagosan 4000 ft. Értékben füzetcsomagot kapott.
- Az integrált foglalkozások papír- és írószerköltségét is a támogatásból fedeztük.
A programban résztvevő pedagógusok többféle formában foglalkoztak az érintett tanulókkal. Volt, aki második pedagógusként bement a többiek órájára és külön egyéni fejlesztést végzett. Volt, aki kivette a csoportból őket, s így fejlesztette egyes képességeit. Mások délutáni foglalkozások keretében zárkóztattak fel. Sajnos ez a tevékenység a pedagógusok részéről rengeteg adminisztratív teendővel jár, de az eredmény kárpótolja őket minden nehézségért.
A 2010/2011 1. félévében a következő tevékenységeket, programokat valósítottuk meg az IPR keretében.
- A programban résztvevő gyermekek megtekinthették a KIKI-mozi egy előadását
- Karácsonyra ajándékcsomagot kaptak
- Támogattuk a Mikulás-kupa zsámolyfoci torna és a „Pattanj pajtás" játékos
ügyességi sportvetélkedő díjazását
- Kivettük részünket a karácsonyi ajándékkészítő délelőtt anyagköltségeiből
- Minden napközis csoport számára sporteszközöket illetve munkafoglalkozásaikhoz szükséges anyagokat szereztünk be.
- támogattuk halmozottan hátrányos gyermekek tantárgyi versenyekre való nevezésének költségeit
- Intézményünkben december 8-án „Work shop-ot" tartottunk. Ennek az a lényege, hogy több másik IPR-es intézmény képviselőit láttuk vendégül: tapasztalatokat cseréltünk, megmutattuk számukra, nálunk milyen formában működik az IPR. A folyamat-tanácsadó pedig előadást tartott számunkra az aktualitásokról és a tennivalókról.
- December 21-én vendégül láttuk a Heves megyei Átány község iskolájából érkezett, az IPR- programban résztvevő pedagógusait. Igazgatónő bemutató órát tartott számukra, betekintést nyerhettek, hogyan valósítható meg egy tanítási órán a kéttanítós modell.